HTML

Danteraktív

Az információs dzsungel könyve.

Ezek követnek

Ass Of Mouth

danteraktív 2009.04.29. 15:54

El Pasadena, CA, 2009. április 29. - "Marketingkommunikációs mérföldkő", "televízió feltalálásához fogható reklámos csodafegyver", "gyógyír a többéves hanyatlásra", "Web 4.0". Ilyen, és ehhez hasonló terminusok repültek ki a Szilícium-völgy legújabb vívmányának, az Ass Of Mouth feltalálása alkalmából tartott díszbemutatót követő sajtótájékoztatón a résztvevő iparági újságírók és bloggerek Twitter fiókjaiból, miközben a Dehallucinogén Fogyasztói Jogokért Egyesület és a WHO közös ellendemonstrációját tartotta a rendezvénynek teret adó Orange County Cultural Centre előtt. A heves indulatokat annak a világhálón hetek óta keringő pletykának a bebizonyosodása váltotta ki, miszerint a WebVomit Inc. befejezte az Ass Of Mouth névre hallgató, fogyasztói attitűdöket gyomorüregi nyomással befolyásoló technológia fejlesztését, és egyből nagyközönség elé vitte azt, noha a hivatalos fejlegyzések szerint egyelőre csak Dél-Szerbiában felállított facebookrobotokon tesztelték.
 
A szakértők az AOM-et a legendás 2007-es Word Of Mouth felfedezés utódjának tartják, amikor is californiai tudósok maroknyi csapata kimutatta, hogy a nyugati típusú demokráciák lakói márkákról és termékekről is szoktak beszélgetni egymással. A reprezentatív percepciós kutatás egyik megdöbbentő eredménye akkor az volt, hogy a barát kategóriába sorolt kommunikátorok véleményén több esetben gondolkoztak el a befogadók, mint egy televízióképernyőn keresztül látott, ismeretlen testépítő ajánlásain.
 
Bull S. Hit, a fejlesztés vezetője a sajtótájékoztató során kifejtette, hogy forradalmi alkalmazásuk alapötlete azon a Marty Neumeiertől származó tételen nyugszik, miszerint "A brand is the gut feel of consumers". Az AOM mechanikájának lényege, hogy az internetezőket, akiket a nemzetközi TGI besorolás szerint egyezményesen magas fogyasztói státusszal tartanak számon világszerte, a visszaérkező cookiek alapján lemért téma- és márkapreferenciák alapján egy olyan bélrendszeri mozgást eredményező mágneses rezonancia éri a billentyűzeten keresztül, hogy a későbbi diarrheális tüneteket  csak kreditkártyájuk használatával előzhetik meg. Hit megnyugtatta az újságírókat arról, hogy a rendszer klinikailag tesztelt, a fizetési kötelezettségnek makacsan ellenállók esetében pedig bizonyos fiziológiai tényezők elváltozása után az alkalmazás automatikusan leblokkol, és IP cím alapján bemért jelzálogos terhelés ellenében állít ki a felhasználó számára kedvezményes hitelkeretet a vásárláshoz.
 
A Gazdasági Világszervezet vizsgálatot helyezett kilátásba a verseny tisztasága miatt, a WHO Higiéniai Osztálya szintúgy, az orosz kormány viszont táviratban üdvözölte a WebVomit vezetőit, és ismertette őket nagyszabású közbeszerzésének tervéről, miszerint a teljes külügyi computerparkjára installálni szeretné az alkalmazást.

Címkék: wom socialnetwork burleszk

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danteraktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr81093773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása