Nagyon boldog Bonbon- és Virágárus Ünnepet kívánok minden kedves érintett gerlének, aki éppen a felégető szerelem szimbolikus giccseszközeivel kényezteti párját Bálint nevének napján. Szép dolog a szerelem. Nagy biznisz is, hisz van vagy 7 milliárd ember a földön, aki szerelmes, vagy még inkább az akar lenni, aka vegytiszta fogyasztási igényről beszélünk. A vegytiszta fogyasztási igényekre pedig iparág telepszik a bolygó forgásának eredménye képpen. Van szerelem ipar is, termékek és szolgáltatások garmadájával, más ágazatokhoz képest innovatívnak számító külön nappal, amire minden kicsit is érintett szolgáltatónak szpesölöznie kell, persze. Ez ma van.
Ha társkereső site vagy, ma csókversenyt kell csinálnod. A maratoni csókolózók szájüregében felborul az optimális nyálháztartás, és vizet kell inniuk, így folyadékterjesztőként ezt kell biztosítanod. Amikor vége a versenynek, a párokat idővel elszakítja a végzet egymás mellől (más nem hétfőn elmennek mindketten a saját munkahelyükre dolgozni), és telefonon tudnak majd csak érintkezni, szóval mobilszolgáltatóként párocskás kedvezményeket kell kitalálnod, hogy bekösd őket a hálózatba. Valentin-napkor gyorséttereremként kedvezményes menüt adsz a szépen mosolyogva járóknak, avagy sporteseményként ingyeneset a legügyesebb tandemzsákban ugrálóknak. A csókverseny gondolatától irtózó magányosoknak szinglipartyt szervezel szórakozóhelyként, whisky/martini dealerként pedig a szinglik búfelejtő whiskeyjét/martiniját akciózod. Ésatöbbiésatöbbi. Rengeteg tövise van a szívnek, úgymond. Nade miként csatlakozzon minderre egy elektronikai kütyüket gyártó cég?
Van egy afrikai bölcselet, miszerint "Tenni mit tudsz, nem tenni, mit nem tudsz." Nem rottyantott spanyol viaszt, de legalább annyira nem is működik, mivel nap mint nap találkozhatunk a megszegésével. Esetünkben a Valentin jó biznisz azon cégeknek, amelyek tevékenységi körére mindez ráilleszthető; akik viszont nem tudják a fentebb taglalt műpéniszt egyből magukra csatolni, bizony felettébb fokhagymaszagú végeredményt képesek kihozni a nagy erőlködésben.
Ld.: a fenti kép. A fenti képen adva van egy cybernő, akiből nem-piktogrammok állnak ki és dugni tanítanak végpontjaikon. Újnak nem új, ötletesnek nem ötletes, viccesnek nem vicces. Legfeljebb magyarázó, azt pedig nem szeretik hirdetményeken az emberek az őket ért napi négy-ötezer reklámimpulzus közepette. A háttér lila, a szlogen úgy szól, hogy 'Take a journey to her love zones'. Elsőként a Durex ugrott be, mivel pontosan ugyanezzel a háttérszínnel fut a Vibrations csomagolása - bár elég sekélyesnek éreztem külön Bálint napi akcióhoz egy óvszerbrandtől, aminek alapjáraton ilyesmiket kell nyomnia egész évben. Egyszóval gyanakodni kezdtem. Aztán észrevettem a Phillips logót a jobb alsó sarokban, alig kivehetően, ugyanúgy fehérrel szedve, mint az összes többi szöveget a lapon. Gyakorlatilag azon sem csodálkoztam volna jobban, ha a Tiszai Vegyikombinát címere lett volna ott. Némi szemöldökhunyorítás után látom továbbá a bal alsó sarokban, a plakátok standard csillagozott-kisbetűs részénél, hogy ez a Philips Intimate Massager intim elektromos masszírozó termék reklámja, a testiség kezelési útmutatója pedig Paula Hall szexológustól származik. Az ki? Illetve ha valaki, akkor celeb endorsementről van szó, és elég ciki magyarázni a celebet. Termék sehol (ez nem feltétlenül baj), microsite sehol (ez feltétlenül baj).
Minden további fejtegetés nélkül csak annyit jegyeznék meg, hogy kiváncsi vagyok, mennyivel több Intimate Massager fog fogyni ennek az értelmetlen plakátnak köszönhetően.
A Danteraktív 2009-es Dumbest Valentine's Day Special Awardját a Phillips nyerte a Kíber Káma-Szutrájával. A vándorserleg egy évig Őket illeti.
ui: Tegye fel a kezét, aki egyszeri kontaktus után nem Instant Messengerezi zsigerből a cuccot!?