A délutáni kutatásmódszertan vizsgámra való készülődés közben elsodort az érdeklődés (értsd: a lehető legminimalizáltabb, első látásra mégis átfogónak tűnő definíciótár megtalálása + Google) a Nexus BTL honlapjára. Az égvilágon semmi különös nincs rajta, mi több, elég kétezerkettes, rendelkezik viszont fogalomtárral több témakörben, így marketinges-piackutatásos szószedettel is.
Céges holnapra réteglexikont rakni meglehetősen kivagyi; legalábbis nem látom magam előtt a folyamatot, hogy a közép- és nagyvállalat reprezentánsa pattanásig feszült ideggel nyúl a telefonért, nehogy a versenytárs lecsapjon a kezéről egy olyan céget, amit a piac mindenhatósága felvértezett a rotálatlan faktormátrix ismeretének képességével.
Maga a lista persze - úgymond - kvantitatív, mint kvalitatív. Alább a kedvenc meghatározásom:
Hogy is betűzik azt, hogy bullshit?