HTML

Danteraktív

Az információs dzsungel könyve.

Ezek követnek

Brand touché

danteraktív 2009.05.05. 13:07

Magyar idő szerint kedd hajnalban hivatalosan is megkapta LeBron James az NBA MVP-jének, azaz Legértékesebb Játékosának járó díjat az idei szezonra; részletekért katt a kosárblogokra. Az ünnepély ceremóniamestere, aki valószínűleg a főszponzor Kia Motors egyik fejese per szóvivője (szabály: cégünket mélyen érintő válságban inkább még jobban beleállunk a kommunikációba mint büdzsét vágunk), meglehetősen megkeveri a lapokat a felkonf során, így ha valaki nem tudja eredendően a videó témáját, könnyen belezavarodhat, hogy akkor most ki szponzorál kit?!

Mintapéldája annak mikor a hirdető az esemény fejére nő, pedig esetében nem is arról szól a fáma, hogy lakótelepi majálison kap némileg nagyobb köztéri médiafigyelmet a dodzsemet és a kolbászsütőt üzemeltető önkormányzati mutyibété jelenléte a megérdemeltnél, hanem  vérprofizmus vagyon dollárszázmilliókból, papíron. Persze ez már az a pénz...

1:20-nál kezdődik a releváns rész, előtte ömlengés Jamesről, minek részleteiért katt a kosárblogokra.

Címkék: sportmarketing

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danteraktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr51104084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása