Valami. Valami, amit már egy ideje kellene, hogy. Valami, amit most kell, mert 3-6-24 hónap múlva már méginkább ideje kellett volna, hogy legyen. Addigra a tervek szerint lesz belőle valami.
Adva van egy húszas évei elején járó srác, aki mondjuk, hogy sütögeti a pecsenyéjét a magyar kommunikációiparban. (a blog egyik nagy talánya lesz, hogy sikerül-e hosszútávon multilaterálisan kifejezni ezt a hirdetői maszlagot, mindenesetre az első posztba megteszi). Sőt, inkább úgy mondanám, hogy kóstolgatja a húsokat sütés előtt. Némelyiktől fáj is a gyomra, dehát ez az átcímkézősdi már csak ilyen.
Lesz itt szó onlineról, PRról, marketingstratégiákról, ügyes/ügyetlen reachekről. Emellett marketingstratégiákról, amik használnak online PR-t. Várjunk csak, ebből kimaradt a reach, megpróbálok valami mást.
Information and communication technology a bizalomépítés szolgálatában. Na ez tetszik, van annyira bullshit, hogy ezzel zárjam.
Oké Apa, hallom, ahogy ketyeg, úgyhogy elkezdem.