HTML

Danteraktív

Az információs dzsungel könyve.

Ezek követnek

Webtengó

danteraktív 2009.05.24. 16:43

2009-re nem hugyozzuk magunkat bokán ha belefutunk egy sportoló vagy sportcsapat online shopjába (szemöldökfelhúzás is csak akkor, ha nem), ahol aztán kedvünkre tölthetjük fel a lakást nélkülözhetetlen portékákkal, így szezonvégi kiselejtezésben vásárolt féláras Bayern München mezzel, dombornyomott Kobe Bryant labdával amivel nem lehet kosárlabdázázni, telefonelőfizetés mellé küldött Kásás Tamás fecskével, győzelmi mámorban sisakot dobó műanyag Schumacher babával, legkisebb rendelhető méretben is bokáig érő Atlanta Falcons melegítővel, már kiszállításkor is izzadt Federer fejpánttal, stb. - "Kinek mi a hobbija"(Tyler Durdan).

Figos ásványvízzel is, már ha.

Az sem feltétlenül újkeletű, ha ezek az intézmények online közösségszervezésbe fognak maguk is, hiszen üzletileg így a jó ha nem engedik ki elsőszámú aranytojóikat a kezük közül, hogy menjenek szabad vegyértéknek a világba. Megjelennek a web forgalmasabb helyein, regionális marketingstratégiát dolgoznak ki, ami túlmutat az addig működő prosztó vegyémezt merchandiseon. Ha például egy kínai játékost igazol a csapat, másnap indul a honlap kínai verziója, különböző földrajzi pontok szurkolói csoportjait begyűjtik és kedvezményekkel tutujgatják, interaktív és tartalomgazdag közösségi csoportokat üzemeltetnek ahol legalább annyi kerdőjel van a postokban, mint kijelentő, a gazdag klubok online tévét indítanak, a szegények nem. Iparággá nőtte ki magát az online sportmarketing, és a piac jellegéből adódóan (internetpenetráció és interaktivitás folyamatos növekedése mellett 'amíg a föld kerek, mindig lesznek drukkerek' - ez utóbbiért bocs) a 2010-es években sem fog visszavonulót fújni.

A minap belefutottam egy ügyes kezdeményezésbe a Liverpool FC honlapján, ahol is a szurkolók kérdésekkel találhatják meg az általuk félistenként tisztelt Rafael Benitez edzőt az 'Ask Rafa' felületen. "If you could ask Rafa Benitez anything in the world, what would you ask?", szól a szlogen, a lefolyás pedig úgy néz ki, hogy a sablonon (értsd: mondja mik lesznek az igazolások nyáron?) túlmutató kérdésekkel leültetik a mestert egy kamera elé, azt pedig ősszel fogjuk megtudni egy regisztrált tagoknak szóló exkluzív DVD formájában, hogy Beniteznek mik a kedvenc Beatles dalai (liverpooli edzőként merne neki nem lenni egy). Insight, insight, insight. Kérdést bárki szegezhet, csak név kell hozzá meg emailcím. Meg kérdés.

 

 

 

 

 

 

 

 

 Te mit kérdeznél Csank Jánostól?

Címkék: socialnetwork sportmarketing

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danteraktiv.blog.hu/api/trackback/id/tr111140853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása